Måndag 08.12.22

Måndag.. Helgen är över. Har inte gjort något alls i helgen, bara tagit det lugnt.

Imorse runt 10.00 kom mamma och hämtade mig, vi åkte till Toys R us och köpte julklapp åt mitt lilla hjärta. Sen gjorde vi massa annat, hm ja vad gjorde vi ? Vi åkte till Ånyo och kollade om dom kanske hade nån billig dammsugare åt mig (min jävel fick ju för sig att brinna upp) men icke det hade dom inte.. Tog en sväng på dollar, eller en ganska lång sväng. Var där en bra stund :) Haha. Sen blev det lite Coop och sånt. Var på systemet och handlade till juldagen också.. Var in på Ica en sväng. Sen har jag varit hos mamma en stund på dagen och kollat på tv (jag saknar att ha tv).

Nu är jag hemma.. och gör inte så mycket.


Dagens lyx: Komma hem med blöta byxslut och kunna hoppa ur dom och bara kasta in i torktumlaren sen TORRT.
Dagens wow: Ett jätte sött rådjur sprang över motorvägen en bit framför våran bil idag när vi åkte från valbo idag, som tur var så var det inte så mycket bilar som åkte där just då så jag skrek i bilen "SPRING BAMBI SPRING" hahaha och han sprang som en tok över och ner i diket mellan vägarna ( så halkade han lite ner i diket :( ) men så tog han sig över iallafall och shit vilken lättnad det var.. Att få se honom bli påkörd vore inte direkt bästa avslutet på året.. Var typ i extas hur länge som helst efter det.. Han var så fiiin tokiga tokiga lilla Bambi och jag är så glad att han klarade sig över :)




Did you hear the news ? - The Devil is back in town.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0