Nya lyan.

Jag är dåligt på att skriva blogg jag veeeet.. Idag har jag flyttat sista grejerna till min nya lägenhet, och idag har jag typ 'flyttat in' eller vad man ska säga.. Jag kallar det "ta hit dator & tv".. Då har man flyttat in.

Tänkte bjuda på lite före och efter bilder såhär efter första dagen, jag skaaa sätta upp gardiner men har inte hunnit än :P
Mycket mer som ska donas och grejas, eftersom jag inte har några hyllor på väggarna än så står det tammefan saker överallt.. Jaja :) Det kommer. ciaao!


Bilder från när jag kom hit idag:














Bilder jag tagit nu ikväll:


















Balkongutsikten.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Va fint du har det gumman! Snart kommer jag så jag får se hur det ser ut på riktigt! Puss

2008-12-04 @ 22:28:11
URL: http://missvixxen.blogg.se/
Postat av: Anonym

men gud vad fint! jag vill också ha öppen spis. :P och den rosa färgen i sovrummet - awesome :D

2008-12-05 @ 09:31:29
URL: http://mav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0