Söndag 08.12.21

Okej Amelie påstår att trots att hennes blogg är dagsfärsk så har hon FLER läsare än mig. Hur tarvligt är inte det ? KOM IGEN NU PEOPLE. Om ni läser lite mer hos mig så vi bräcker Amelie så lovar jag att jag ska börja blogga mer ;)


I torsdags var jag full like a kastrull nere på 8ball. Fredags kom Mr X hit. Igår uträttade jag lite shit och lekte med lillstumpan ett tag sen gjorde jag ingenting förutom spelade poker på facebook. Idag har jag jobbat till 16.00..

Just nu är jag trött, och börjar bli lite hungrig igen för jag är alltid hungrig.


Hohohihiohohi va rolig jag är. vem fan vill läsa min blogg ? :P


KOLLA VAD JAG HITTADE I MIN OSTKROKSPÅSE IGÅR:
Jag låg liksom och kollade på "Sisterhood of the traveling pants 2" och mölade ostkrokar och livet var så jävla bra tills jag stoppar ner handen i påsen och får upp DET HÄR. Jag får fortfarande kvälvningar bara av att tänka på det..
Jag vet inte vad det är, bryr mig inte heller, ser då fan ut som spyor iallafall.. FRÄSCHT GÖRAN!



Kommentarer
Postat av: Amelie

hahaha!! good luck chuck!!

och Frida vem vill läsa när du lägger ut såna bilder?!

En fråga, fortsatte du äta ostbågar? ;P

2008-12-21 @ 20:17:56
URL: http://ameliegrym.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åååh jag älskar Good Luck Chuck ;) haha.



Alla vill läsa när jag lägger ut äckliga bilder, vänta bara tills mina porrbilder kommer ut !!



Och NEJ, jag ska aldrig mer köpa en ostkrokspåse.. ever..

2008-12-21 @ 20:20:08
Postat av: Amelie

hahahaha!!! SMART!!! Fatta va läsare man får då!!! BRA JOBBAT FRIDA!! Nu ska jag ta bilder ;)

2008-12-21 @ 20:21:59
URL: http://ameliegrym.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh fyfan gav jag dig ett tips nu ? Fan inte bra sören..

2008-12-21 @ 20:23:04
Postat av: Amelie

Japp! Tack så mycket! ;)

2008-12-21 @ 20:38:09
URL: http://ameliegrym.blogg.se/
Postat av: Blogginnehavaren

min blogg är lite bättre än dig Amelie.

2008-12-21 @ 22:01:14
URL: http://makemeinsane.blogg.se/
Postat av: lindaaq

USCH ! Tur att jag slutat med allt sådant skit sen jag blev på tjocken ;D Dock kan du ju alltid meddela ostkroksgöraren och påstå att du har fått men för livet ;D Då får du säkert gratis påsar, vad du då ska göra med dem är ju frågan.. Men jag tror iaf inte att du kan hålla dig borta från krokarna !!! ;P

2008-12-22 @ 10:10:54
Postat av: Blogginnehavaren

Sjukt sant det.. Har faktiskt funderat på det ;) hahaha. Tror inte heller jag kan hålla mig borta från krokarna sååå länge, men iaf tills illamåendet tagit slut :P Vafan ger du inte ungen din tjockismat? Det var det jävligaste. Men mölar pizza det gör du ! Det vet jag :P

2008-12-22 @ 18:28:44
URL: http://makemeinsane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0