Tisdag 08.12.16

Såå till slut bestämde jag mig för att försöka skriva lite i bloggen iallafall.. Det går ju så jävla segt när man inte skrivit på ett tag, så kommer inte direkt bli något speciellt här just nu, men kanske någon annan dag.

Har världens trökigaste liv just nu, i veckorna iallafall. Idag har jag sett 3 filmer, och inte så mycket mer än så. Gick till Mias å tog hem en pizza.. såå gott. Annars har jag bara legat och slappat idag.

Sökte jobb på 9 ställen igår, yäh! Börjar bli koko av att bara gå runt här..


Jag trivs bra i min nya lägenhet, den är söt och fin och underbar.. yes.. Vi ska bara skrapa ihop lite pengar och rusta lite så som vi vill ha det.

Inte långt kvar till julafton, inte långt kvar till juldagen.. Jag & Veronica ska ut och ÖSA på Lobby på Juldagen.. Köpte biljetter i förra veckan.

Beställde ett nytt kontantkort idag också, dax att byta telefonnummer igen. yäss..


jaja whatever.. jag behöver bada eller nått. Godnatt förfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0