Tisdag 08.12.23

Jag skrev värsta bajslånga inlägget och sen försvann det och det gör mig pissed..
Så nu drar jag allt bara lite kort..

Idag - Jobbat på Village några timmar
Imorgon - Julafton hos mamma
Juldagen - Julafton hos syrran + fet utgång på Lobby
Annandagen osv - Inget bestämt, finns utrymme för spontanitet men får se hur huvudet mår först.

Josephine - Världens bästa gulligaste människa som lånat mig en jättefin klänning. Tack hönan.



Nu ska ni få ett VILLAGE COLLAGE .. Det är alltså saker från Village som jag har hemma hos MIG. Jag har säkert glömt en del.. men jaja.. Ha så kul ! Bilderna är inte dom snyggaste för jag orkade inte engagera mig sådär sjukt mycket.. Sakerna är mycket snyggare i verkligheten så.. :)


Blomma + vas


Blomma + vas


Lilla kissemissen


Steghylla


Fotoramar + ljushållare


Tepåsar


Vit skål


Tavla


Prins & Prinsessa


Ljuslykta


Ljuslyktor med Prinsen & Prinsessan i bakrunden.


Ljusträd


Kruka + ljushållare


Kuddar



Tavlor (Sjukt sne och konstig bild)


Bokstöd


Bildram


Tavla ( Sjukt sne bild igen )


Stor ljuslykta + 2 muggar som det står KAFFE på


Tavlor



Dålig bild men.. Svart "flask"vas + blomma och 2 st ljusstakar med ljus och pärlmanchetter.


Konservkruka + blomma.


Vin-set (öppnare, kork, pip osv.)


Klocka


2 böcker.


Servetthållare (Kameran kan tydligen hitta fläckar som inte syns annars, nu åker skurhinken fram!!)


Frökenmuggar


Klotlampa


Duschdraperi


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ligger denna affär? :)

2008-12-23 @ 22:53:37
Postat av: Blogginnehavaren

I Gävle på Drottninggatan, ner mot tågstationen på höger sida precis där lokalbussarna går :)

2008-12-23 @ 23:39:16
URL: http://makemeinsane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0