Tisdag 08.12.23

Wuhu.. Nu har jag varit vaken i ungefär 2½ timme.. Jag är så sjukt seg och trött så det är helt ofattbart. Måste börja träna igen snart för min rygg håller på att pajja igen helt och nacken också. Kan knappt röra mig vilket resulterar i att jag inte gör det heller och då blir det ännu värre.. Nej, efter jul och nyår ska jag börja träna igen.

Hittils idag har jag tagit en väldig väldigt skön och behövlig dusch, myys.. Städat av en massa har jag gjort och tagit itu med disken. Skönt det för runt 16 ska jag åka in till Village och jobba där några timmar, skönt att komma hem ikväll och allting är rent och fint.

Jag trivs grymt bra i min lägenhet, synd bara att man inte är miljonär så man kan köpa 40 olika möbler man vill ha på en gång.. Man är ju lite kort på grejer när man delat upp ett helt hem i 2.

Mamma köpte en stekpanna åt mig igår iallafall :D Haha. WEE!! Jag kan steka saker ;) Och så köpte hon 6st små vinglas som jag velat ha ett tag nu (dom är det sötaste som finns).. 2 snapsglas och 1 durkslag fick jag också. Och just ja, en stekspade också! Haha :D Det var typ mina julklappar då ;) TACK MAMMA. I love yooou..

Nej nu ska jag väl ta och fortsätta, laga lite mat och så kanske.. Antar att det kommer vara ganska rejäl kaos på jobbet mellan 16-19 (tiden jag ska jobba) idag eftersom det är löning och sista dagen före julafton.. iik iik..


Todilooo!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0