Fredag 08.11.14

Hej people. Dax för en update. Har väl hänt så jävla mycket sen jag skrev sist precis.. Får hem kontraktet på lägenheten snart! wee. Bara att signa och se sig själv som en stolt ägare till en egen lägenhet för första gången. Men jag måste säga att jag hatar att sova ensam på nätterna, hatar det. Jag har fruktansvärt ont i hela kroppen också, värdelöst.

Imorgon ska jag ha Em :) Hon ska sova med mig. Vi ska myyyysa så mycket så mamma Veronica får sova litegrann.
Mys pyys!


Jag har en soffa & en säng nu iallafall. Tack kära ni <3 Det är guld värt.


Nu behöver jag bara

~ Bestick
~ Kaffebryggare
~ Vardagsrumsbord
~ Tvmöbel
~ Litet köksbord (barbord)
~ och annat smått å gott.


7 dagar kvar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0