Lördag 08.11.01

Så idag är det lördag och jag tar det bara lugnt. Har fruktansvärt ont i ryggen och nacken, skulle betala vad som helst för en kvarts massage.

Inatt har jag faktiskt sovit ganska okej, somnade kanske runt 02.30 och sov nästan till 12.00, tror inte jag vaknat en enda gång. Fruktansvärt skönt. Snön ligger kvar på backen och jag antar att det fortfarande är fruktansvär halt ute. Jag är så enormt tacksam över att jag fick skjuts till CVL igår och slapp cykla i 'snöstormen'.

Så det är första november idag, dagarna närmar sig till jag flyttar. Längtar otroligt mycket efter att få börja fixa i min nya lägenhet. Lite närmare helgen i stockholm nu också, längtar!

Igår gjorde jag någonting som jag skäms otroligt över, jag har härdat. Jag åt på mcdonalds :/ haha.
Hört ordspråket "Once you go black you never go back" ? Mja. Jag har levt på Max i 1 år och skulle aldrig få för mig att stoppa Mcdonalds i min mage, men jag var sååå fruktansvärt hungrig och sugen på strips. Så jag gjorde det :O
Ångest..


Jag vill börja träna igen nu! Men vet inte när jag ska ha tid och råd, tid har jag väl men jag har ingen ro att göra det.
Känner hur mina muskler försvinner och det är värdelööst. Saknar att hänga på Kolo också men blir ju inte av när jag inte tränar.



Gammal bild. Fusktränar lite bröst hemma.





En arm. Och jag är pinsamt förälskad i min lilla bröstmuskel.





Måste komma igång igen snart.. Mååste.. Jag saknar det så mycket. Men vet inte vilket gym jag ska börja på, om jag ska ta parkbadet eller inte.



Jaha. Vad ska man säga mer då? Kanske ger mig med det här för en stund. Kanske skriver något senare.. Men nu ska jag titta på lite serier - Greys Anatomy, Gossip Girl & Californication :) Underbart!





Puss och kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0