Måndag 08.11.03

Idag är det måndag.. Vardagar är det bästa jag vet nu för tiden. På vardagar får man paket och brev, man kan göra ärenden, fixa och dona med saker. Inte så värst långt kvar nu tills jag får flytta, weho :) Igår kom Mr X med min säng, vi stängde in oss för en stund och bara var vi två medans timmarna bokstavligen flög iväg. Sen åkte vi och lämnade sängen i Veronicas förråd, woho :) Så nu står den bara där och väntar på att få komma hem till min nya lägenhet sen.

Tack för allt du ger mig, Mr X.


Idag har jag fått ett par skor som jag köpt på tradera. Tänkte att dom kunde vara jävligt snygga till jeans.


Såhär ser dom ut



Jag gillar dom :)


Sen har jag också hämtat ut liveit.se resan idag. Jag längtar!
Jag hoppas vi kan åka snart.
Varför ska pengar komma ivägen för allting jämt?


Man fick värdebeviset och infon i en jätte fin 'liveit box'
Lite liten bild men det var det enda som fanns. Jätte mysigt iallafall :)
Det kommer bli den bästa helgen någonsin.






Skriver säkert mer senare eller så.


puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0