Onsdag 08.11.05

Idag är det onsdag och det mesta har redan hunnit krångla hittils fast jag vaknade för knappt en timme sen.
Imorgon ska jag vara på CVL hela dagen, hoppas det är lika fint väder imorgon som det är idag när jag måste cykla.

Idag kanske den av bilarna som Mr X ska ha blir klar, jävla krångel med den jäveln också. Folk är inte så fruktansvärt hjälpsamma här i världen.

Har försökt boka stockholmsresan igen också men sidan krånglar ju loss på mig så nu har jag fått maila för andra gången. Tror inte jag gör så mycket mer om dagarna än sitter och mailar och mailar och mailar om saker till folk.
Ett sånt jobb skulle jag vilja ha, support kanske?


Fick hem ett par snygga jeans som jag köpt på tradera idag. Först när jag tittade på dom så tänkte jag "Dom där lär jag ju SÄKERT få igen i midjan. jooooo eller huuur".. Men efter ett tag bestämde jag mig för att prova dom iallafall med risken för att känna mig som en jävla valross.. Men dom passade! Wohoo! Passade perfekt. Fick kämpa lite för att få igen dom men det gick iallafall :D


Såhär ser dom ut




Dom är supersköna och härligt låga.

Hur mycket jag köpte dom för? Well.. 1kr + frakt. Totalt 45kr.
Sug på den ni :D


Hur lägger man upp youtube videos och sånt här?
Nån som kan dela med sig av koderna?


pussokram!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hihi, vi har lika jeans, fast mina är meeer ljusrosa... =)

2008-11-25 @ 15:44:31
URL: http://missvixxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0