Onsdag 08.11.26

Tänkte bjuda på en liten snabb uppdatering. Ingenting speciellt har hänt sen jag kom hem från Sthlm.. Har äntligen fått tag i en mattebok så nu fattas det bara 3 böcker. One step at the time.

Beställde nya linser idag, skönt. 4 förpackningar. Borde räcka hundra år för mig. SKÖNT!
Imorgon ska jag till ungdomsmottningen under dropin och hämta ut nytt recept för ppiller, SKÖNT!
Så jävla skönt när man har sånt där ur världen så det är inte klokt.

Idag blev tapetserarna klar hos morsan, dom har tapetserat om i hallen och köket. 2 dagar tog det bara, snabbt det. Förarbetet tog typ 1 dag, spackel och sånt och sen tapetserade dom idag + målade många lister, badrumsdörren och runt köksluckorna. Snabb som Sören!

Efter det städade jag å morsan lite grann, plockade och dammsög och torkade golven. Skönt!
Har tvättat åt Fredrik idag, men det är klart nu. SKÖNT!

Massa skönt .. skönt skönt skönt. Ligger i soffan och tittar lite på tv och äter ostkrokar och njuter litegrann för omväxlingsskull..

Jaja det var väl det ! Hoppas jag får flytta in i min lägenhet snart. Längtar!


Saker jag behöver:
Dammsugare
Vardagsrumsbord
Tvbänk
Barbord
Bestick
Glas
Micro
Kaffebryggare

Nån som har nått till övers ? :P

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0