Söndag 08.11.02

Idag är det söndag, äntligen vardag igen imorgon. Jag är lite småkonstig, men helger ger mig ångest. Sovit rätt så hyfsat, vaknade en gång och trodde hon var mitt i natten men den var iallafall 07.20. Jag är tacksam för alla timmar jag får sova utan att vakna. Så nu är man vaken, väntar på att Mr X ska vakna och att klockan ska gå lite så man får nya sängen. Ska ställa den i Veronicas förråd tills jag får tillgång till nya lägenheten. Tack du :)


Såg en underbar film här om dagen som heter "Imagine me and you".. Idag ska jag nog kika på "Over her dead body" med Eva Longoria Parker.


Nä jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer just nu. Jag har fortfarande sjukt ont i ryggen.



pussokram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0