La Garonne.

Det blir ett snabbt inlägg idag med en liten snabb genomgång bara.


Fredags - Tog tag i resten av städningen, borrade upp lite hyllor i v-rum och kök och satt upp en toalettpappershållare i badrummet. Sen dammsög jag av och torkade golven sen stressade jag in i duschen och sen blev det typ utgång på 8ball ungefär.

Igår gjorde jag absolut ingenting, bara tog det lugnt och myste med mig själv. mumsade kycklingmackor osv.

Idag söndag, idag har jag faktiskt inte heller gjort nånting alls.. Vaknade imorse och kände YES, vilken SEGER. Jag ÖVERLEVDE. Jag kom ur helgen levande och fortfarande på fötter, utan att en enda gång skickat iväg ett sms till dig. Trots att jag har vetat exakt vad du gjort i helgen, vilket varit relativt mindre trevliga tillställningar och händelser så har jag hållt händerna upptagna och inte en enda gång, har jag falltig för frestelsen. The worst part is over.

Sen blev dagen lite sämre, vet inte varför.. latdag bara. Har en del att ta tag i, som jag tänker ta tag i imorgon.


Nu ligger jag och tittar på The Holiday, en sån underbar film det.. Har haft en flaska vin i kylen som heter La Garonne som jag tänkt spara till något "speciellt" tillfälle, med någon "speciell" .. Men så kände jag såhär, vafan.. Jag tar och är lite speciell med speciella mig idag istället.. Så har för första gången öppnat en vinflaska själv idag :P självständigt.



See ya when I see ya !



Kommentarer
Postat av: Sis

Du har gjort absolut ingenting och ändå inte haft tid att komma

2009-02-02 @ 17:52:27
Postat av: malin

"The holiday"-underbar film!! ;-)

2009-02-22 @ 20:29:09
URL: http://mammamiiaa.blogg.se/
Postat av: K E Riberg

jag saknar la garonne det populäraste vinet som har funnits sedan jag jobbade ismåland, det var en tävling som jag var med i och jag svarade att la garrone var det mest sålda vinet i Sverge då dch jag vavven bok med maträtter. En dag när jag var på bolaget i Gnosjö hurrade personalen, dom hade solt 100 La Garonne på en månad DE NI

2013-01-29 @ 19:24:23
Postat av: K E Riberg

jag saknar la garonne det populäraste vinet som har funnits sedan jag jobbade ismåland, det var en tävling som jag var med i och jag svarade att la garrone var det mest sålda vinet i Sverge då dch jag vavven bok med maträtter. En dag när jag var på bolaget i Gnosjö hurrade personalen, dom hade solt 100 La Garonne på en månad DE NI

2013-01-29 @ 19:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0