Chaos.

Åh hej och hå. Idag har jag varit rätt så lat.. Vaknade 10.00 imorse, jag måste ha sovit hela natten. Skönt. Gick upp och kikade lite tv och åt frukost. Sen hämtade mamma mig så åkte till Norrsätra och hämtade hem min cykel.
Sen blev det bara massa slapp och tv, 17.00 cyklade jag iväg till badhuset (fyfan va dålig kondis jag har) och väntade på Josephine. Köpte ett 1årskort gym/bad och sen när Josephine kom gick vi in och bytte om och tränade en sväng.

Vi kände mest på gymmet idag, kollade in maskinerna å det väldigt få antalet folk som var där. Tränade lite rygg, ben, bröst, biceps.. Ja lite allmänt sådär.

Sen gick vi ut och rökte, (eller jag rökte ska man väl säga), sen gick vi tillbaka och bytte om till badkläder och letade ivrigt efter en ledig bubbelpool men alla var totalt invaderade av heltidsturister. Så jag och Josephine åkte i forsen istället! hahahaa. Och sen åkte vi en gång i gula kanan ;) hahaha. Och när vi tittade sen så var en bubbelpool ledig, YES!
Vi bubblade ett tag och sen satt vi kursen mot bastun, satt där en stund och sen gick vi och klädde på oss.
Snygga som fan var vi ! Jag lyckades hålla mitt hår torrt under hela vistelsen.

Josephine gick till bussen och jag hoppa på cykeln och började trampa hemåt, åkte förbi Mias och sprang in där och beställde en pizza, kunde skrapa ihop exakt 55kr i plånboken. Sen satt jag pizzan på pakethållaren och trampade hemåt! Haha.

Nu ligger jag i soffan och är slut som artist.. Mätt och fruktansvärt trött.. Jag älskar såna här dagar.



Kommentarer
Postat av: Josephine

Nu ska du inte vara sån eller, och berätta vad jag tycker eller inte tycker om ;P

2009-01-09 @ 23:17:18
URL: http://girlanachronism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0