"Går och självdör"

Ja idag har minst sagt varit en väldigt intressant dag.. Började med att vakna imorse, sen bestämde jag mig för att sova lite till. Sköönt.

Sen hämtade mamma mig och vi åkte till ICA och handlade lite grejs åt mamma, mm, och vad gör jag då? Skulle gå och packa varorna vid kassan och ramlar rakt in i Mr B. Helt oberedd, står jag där i mina träningsbrallor, äckligt uppsatt hår, osminkad och blek. JA MEN HEJJA. Jag minns inte ens vad jag sa, typ babblade som en jävla dåre och blev helt illröd i hela ansiktet och sen smet jag typ därifrån. Jag har aldrig skämts så mycket i hela mitt liv. Jag hade ångest i hundra år efteråt och får lite ångest när jag tänker på det nu också. fanfanfanfanfanfan. Ska aldrig mer gå ut osminkad!! Såg ju ut som ett jävla PEKKA. åååh lort..

aja trots ångest och damp och att jag gjort bort mig på fler sätt än bara ett.. så åkte vi runt lite grann och shoppade lite.

Shoppat till mig själv:
- Hårfärg
- Toalettpapper
- Bröd
- Pålägg
- Smör
- Cola
- Fiskpinnar
- Mjölk
- Ostkrokar
- Chips
- Toalettrengöring
- Ny dammsugare ( woho min första riktigt nya dammsugare )
- 3 liter Chill Out
- 1 flaska av nånting annat vin som jag tänkte prova på.

Roliga prylar va? Haha.

Shoppat till Säpo:
- 1 koppel
- 1 halsband
- Matskål
- Klotång
- Leksak
- Hur mycket gotta som helst, olika ben och grejer samt lite 'träningsgodis'.
- En våg (en vanlig människovåg, men den är till för att jag ska kunna kolla hur mkt han väger och inte till mig själv haha)


Sen åkte jag hem och betalade alla räkningar. JÄTTE ROLIGT. Speciellt när man hade 2 elräkningar på totalt 1400:- .. Mmmm mysigt i kassan :) Nu är man en fattiglus igen. Jag fattar inte, hur mycket betalar alla andra på sina gym/badkort egentligen ? Jag betalar 299kr/mån typ men har för mig att alla andra sagt att dom betalar 200kr? :P

Har även solat nu ikväll, SÅ skönt. Blev en hela 20min. Vill verkligen få lite färg nu, ser ut som en albino.

Hmm vad har jag mer gjort? Jag har färgat håret.. Nothing fancy, började ju se flint ut när det blonda började kika fram.
Har städat av lite och skurat toalettstolen. Jätteskoj.. Och just nu sitter jag här med en handduk på huvudet och försöker knäcka ryggen. Stå böjd över ett badkar och skölja ur håret när man har cpont i svanken är jätte roligt. NOT.

Men nu ska jag väl ta och sätta igång med lite grejer.. diska av det lilla som ligger i köket och dammsuga.

Imorgon ska jag och lilldonnan på badhuset och plaska, gosgos. Jag är skitdåligt på att släppa loss i vatten för jag vill liksom inte bli blöt :S haha. Jag har inget barnasinne kvar alls vad gäller badhus osv mera, jag vill helst bara sitta i en bubbelpool och se snygg ut men :D HAHA. Imorgon ska jag försöka tillåta mig själv att blöta håret lite iallafall, vi får se ;) haha.  Hoppas Mr B är där, så jag kan försöka släta över mitt cpstörda beteende idag. (fanfanfanfanfanfan)


Godernatt :O




Kommentarer
Postat av: Josephine

har DU svårt att släppa loss i vattent? vad jag minns så åkte du och jag både forsen och den gula ;P

Jag betalar ca 208:- i månaden för gymkortet! Tog du en avbetalning på 12 månader då?!

2009-01-24 @ 13:36:48
URL: http://girlanachronism.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha ja men jag ville ju inte blöta ner håret ;) haha. Ja jag tog 12 månader. Det är ju skumt, står det gym/bad på ditt eller bara gym ? Men det stämmer ju.. För ett gym/badkort kostar 3500:- om året och delat på tolv så blir det 291kr i månaden som jag betalar..

2009-01-24 @ 15:22:19
URL: http://makemeinsane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0