I wont crawl on my knees for you.

Idag har jag inte gjort mycket förutom insett att karlar är ganska äckliga och vidriga, och sexuellt umgänge är faktiskt också ganska vidrigt. Har även insett att speciellt svenskar, och då menar jag svenska grabbar, inte har en aning om vad ordet kärlek är. Har ni någon gång haft en pojkvän som sagt "Ja men vi får inte säga att vi älskar varandra för mycket för då tappar ordet sin betydelse" ? En fråga då till alla karlar som någon gång sagt såhär - jag tycker ni ska sluta påstå att ni älskar något eller någon överhuvudtaget, för ni har ingen aning om vad det innebär att älska någon. Jag kan säga JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG JAG ÄLSKAR DIG tills jag storknar och ramlar omkull och rakt in i nån kärring med rullator men det spelar inte fan någon roll om jag faktiskt inte GÖR det. Om jag inte älskar personen i hjärtat INNAN, och NÄR jag säger det. Om jag bara kan välja själv "nu älskar jag dig, nu älskar jag dig inte, nu älskar jag dig", ja.. då älskar jag inte dig.

Jag kan fan gå on and on and on i en evighet om det här men det tar jag tammefan imorgon, eller nått.


Har fet jävla ångest idag för att jag måste till CVL imorgon, men lika bra att få det överstökat. WOOOPHII!!

Nu tänker jag sova som en sagosmurf.




Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha men Frida du är fan störd i huvudet!!!

2009-01-07 @ 02:03:31
URL: http://ameliegrym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0