Vafan!

Jag bloggar mer nu för tiden än vad jag gjort någonsin tror jag, ändå har mina besökssiffror sjunkit drastiskt!
Tycker ni inte om att läsa om Säpo eller? :P

Igårkväll efter jag hade gjort lite allt möligt typ ätit leverpastejsmackor och tittat lite på tv och så bestämde jag mig för att det var dax för ett väldigt varmt bad så iförd ansiktsmask och med ett kallt glas vin i handen sjönk jag ner i ett varmt bad och njööt. Klev sedan upp och myste i soffan ett tag. Sen kom Linda & Ronja hit :D Var roligt ! Mysigt att se en hund springa omkring här hemma. Sen satt vi i soffan och pratade till 06.00 imorse :O haha. Väääldigt mycket gamla, smått otrevliga, minnen ;) haha. Jag minns sånt som inte Linda kommer ihåg och hon minns allt som inte jag kommer ihåg :P

Imorse var det meningen att jag skulle ta med Allie till badhuset, men vädret var för vrångt. Var så jäkla kallt uppe och jag var rätt trött så jag gick och la mig i sängen en stund igen och värmde mig.

Nu har jag ganska nyligen solat idag igen, 20min.. Snart kanske man inte ser ut som ett pekka längre. Fick ju ingen chans att kanske träffa på Mr B idag då, sorgligt.. fuckfuckfuckfuck. Hatar mig själv. Men nu börjar min mage bli brun iallafall, alltid nått :P

Kanske har fått min soffa såld nu också, var en som var intresserad och typ kunde hämta den på momangen. Så jag har dammsugit ur den osv. Gjort den redo för skeppning. Värsta sorgligt känns det! Jag vet att alla tycker att det är apful men jag har liksom blivit mer och mer fäst vid den. hahaha. Jag tycker nästan den är fin ;) Vill nästan inte göra mig av med den men.. Sofforna går inte ihop med varandra osv. snyft snyft.. Ska köpa en fotölj till svarta soffan istället. (Är den svart eller grå? Q? Jag tycker den är svart. Kanske lite nött så den blivit grå. hahaha.)


aah har inte så mer att säga just nu.


Hööööörs.




Kommentarer
Postat av: lindaaq

haha jag har alltid tyckt att den är lite grå ;D haha neeej den är ju inte nött, den ska ju vara sådär ;D haha

2009-01-24 @ 17:27:29
Postat av: Frida

haha eller huuur va! Lögnare, du har pippat sönder den :(

2009-01-24 @ 17:58:37
URL: http://makemeinsane.blogg.se/
Postat av: lindaaq

haha usch, nej fytusan !

2009-01-24 @ 20:26:59
Postat av: Anonym

ja då va det frida som söp ner babben med vin nu när du t.o.m ska få betalt för soffan :p

2009-01-26 @ 14:28:42
Postat av: Frida

va ?? Har jag supit ner babben ? :S

2009-01-26 @ 21:35:04
URL: http://makemeinsane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0