Galosch!

Jag lär väl ta och skriva lite iallafall då.

Kan berätta lite smått om saker som hänt..

Tyson vaccinerades 24/3, han var jätte duktig. Han börjar bli stor som ett hus, växer så det knakar. Han har även börjat utmana mig på alla sätt han någonsin kan, och när han är på det humöret så finns det inte ett enda sätt som funkar för att lugna ner honom. Han sover själv i sängen på kvällarna nu, jag saknar faktiskt att ha honom sovandes i mitt knä i soffan.. Lillpluttis.. han får inte plats där nå mer. Han väger just nu 10kg, eller ja, han gjorde det hos veterinären iaf när vi var där för en vecka sen, han kanske har gått upp ett kg till vem vet..

Igår tvättade jag i min tvättstuga för första gången, hortvättstuga. 7 timmar höll jag på där nere, med bara 5 maskiner tvätt. Ändå fick jag ta upp saker och hänga som inte blev torrt. apa.

Idag har jag köpt boken "Marley and me - Livet och kärleken med världens värsta hund". Etta på försäljningslistan i 50(!) veckor, det är nästan ett helt år det. Den finns ju även på film nu, men jag ville läsa den först. Jag älskar att läsa, men gör det inte tillräckligt ofta.. Dessutom är böcker DYRT! 65kr för en boook! Finns ju dvdfilmer som är billigare än så nu för tiden..

Ja nä det får räcka för idag. Har även gjort intresseanmälan på en 2a på mossvägen och en 2a på hyttgatan. Men vi får väl se, vet inte om jag vill flytta, men samtidigt vill jag.

see ya when I see ya.


Kommentarer
Postat av: Sis

Min gris :)

2009-04-03 @ 22:49:32
Postat av: sis

Meeen blogga dåå

2009-04-06 @ 18:19:09
Postat av: Belinda

Hejsan, hur är det med "lilla" Tyson?

Erah växer så det knakar,och äter som en häst=) hon väger runt 11-12kg nu..

Hoppas allt är bra iaf, hej hopp.

2009-04-09 @ 14:03:12
Postat av: Romeo Patrick

Vilken söt hund =) Och söt matte med =)

2009-05-02 @ 17:06:40
URL: http://romeon.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0