Hollywood whore, I'm sorry but the party is over

Idag vill jag tacka massa folk..

Tack till min familj, bara för att ni finns. Tack för att ni förstår, tack för att ni orkar.

Tack till Tyson, min stora kärlek. Du är det bästa impulsiva jag gjort i hela mitt liv, du får mig att vilja gå upp på morgonen och kämpa vidare. Du får mig att skratta för att du är så himla söt och klumpig. All kärlek du ger mig gör mig till en bättre människa, och alla utmaningar vi möter med varandra varje dag gör oss bara starkare.

Tack till personen som fixade så att jag kunde få den här lägenheten jag har bott i i snart 4 månader. Trots att hyran är skyhög och badrummet det skabbigaste som existerat (även om det finns värre fall i huset), så älskar jag min defekta öppna spis, mina parkettgolv och mina vita tapeter i vardagsrummet. Jag älskar att jag har en säkerhetsdörr utan brevinkast, och mina grannar är dom bästa man kan ha.

Tack till alla som alltid stannat kvar, och aldrig lämnat. Tack till alla som orkat, och alla som trott på mig.

Tack till alla mina vänner som funnits genom åren, tack för alla minnen jag fått.


Och till sist vill jag tacka dig, för allt som du gett mig. För allt ditt tålamod, och allt ditt stöd. Tack för att jag fick träffa dig, tack för att jag fick älska dig. Tack för att jag fick ta hand om dig, tack för alla gånger du trodde på mig. Tack för alla gånger du höll min hand, tack för att du älskade mig.


"Man kan vara väldigt arg på hur saker egentligen gick till.
Man kan svära och råskälla ödet.
Men när man väl kommer till slutet, så måste man släppa taget."

Kommentarer
Postat av: plopp

Vadå, ditt badrum är väl härligt. Pittoreskta färger i badkaret bl.a som ser ut som 100 års hudavlagringar :P

2009-03-17 @ 10:38:03
Postat av: Frida

Nu äru bara vidrig :P

2009-03-17 @ 11:28:21
URL: http://makemeinsane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0