Uppfinningshörnan AB

Alla som känner mig vet att jag är en riktig jävla vinkärring, extrem vintant. Jag älskar viner och vinflaskor, jag köper sällan papp nu för tiden, flaskor skare vara. Fast ibland smiter så klart det in någon Chill Out box på 3 liter. Jag dricker aldrig dyrt vin utan billiga mysiga viner räcker nog för mig och varje gång jag strosar längs vinhyllan på systemet så brukar jag alltid köpa något nytt vin med mig hem för att prova. Även fast jag köper billiga viner, som kanske inte ens är speciellt snygga (flaskorna alltså) så tar det emot att slänga dom. Vet inte varför jag dras till dom, och tycker om dom. (Jag är väl sådär extremt psykiskt sjuk) :D Hur som helst så brukar jag spara dom utan diskbänken, det är där dom hamnar liksom. Och nu så skulle jag börja städa, och tror jag skulle ställa ner en tom vinflaska som stod på bänken eller nått. Slutade iallafall med att jag tänkte "Vad kan jag göra med mina flaskor".. och så kom jag på att jag hade en del dekorationsstenar som blivit över efter att jag haft sönder typ 30 miljoner ljuslyktor (allt jag har kraschar) så jag började fylla 3 tomma flaskor med lite stenar på botten och så tyckte jag att det blev rätt fräckt.. och sen tänkte jag att det vore coolt att sätta dig ett ljus, så kom jag på att jag hade 2 ljus kvar från 2 ljusstakar som kraschat (som alltid annat jag äger) så jag högg av en bit av varje och skalade av dom lite så att dom fick plats och så kom jag på att jag hade 2 fina manchetter som fick hoppa på även.

Det var väl en liten smart idé iaf ? :D haha. Sånt där som man gör när man har alldeles för mycket fritid på händerna.


Min " Michel Torino ljusstake" och min "Fontana Candida ljusstake" (låter lagomt classy) :D haha

Michel Torino är faktiskt en lite finare vinflaska btw :P










Idag har jag avmaskat Tyson. :D Rutinavmaskning innan han ska vaccineras nästa vecka.. min lillpluttis. Han växer såååå mycket..



Kommentarer
Postat av: lindaaq

fööör lite fritid var de va ? ;)

2009-03-16 @ 16:10:26
Postat av: Linda

Du är tokig du

2009-03-16 @ 20:43:48
URL: http://lindizliv.blogg.se/
Postat av: Frida

haha men var det inte lite finurligt då ;) man måste ju agera nytänkande. haha

2009-03-16 @ 21:29:56
URL: http://makemeinsane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0