Äntligen! Äntligen kan jag blogga

34abfbc9332c58a3e52c5968fda673e9.png

Kolla varifrån!

Äntligen! Äntligen kan jag blogga från mobilen, vilket kommer innebära grymt mer uppdaterande från mig om än dock kanske korta under dagen. Jag är som mest sansad när jag lagt mig i sängen så då skriver jag nog mest innan jag somnar. Jaaa på bilden här ovan ser ni min nya frisyr, jag bestämde mig för att bara klippa av det så det gjorde jag. Nu behöver det bara finslipas lite. Slutligen för ikväll vill jag säga att jag älskar mina 2 underbara pojkar som betyder allt för mig. Rikard är min stora kärlek, min bästa vän, garanterat pappan till mina barn och den människan som vet mest om mig. Du gör mig trygg, älskad, värdig och levande. Du är kort och gott min absoluta bästa vän, som jag tycker om att kramas och pussas med :-) haha. Puss på er tills imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0