Bra eller dåligt?

.. att Nicklas åkte ur Idol? Vad tycker ni? Personligen tycker jag att det var helt rätt val denna omgång.


Usch vad trött jag är nu! Jag tror minsann att jag ska gå och krypa ner i sängen bredvid min lilla kille. Min stora grabb är och jobbar natt, så vi är ensamma. Snyft. Enda sen klockan 21.30 har Tyson legat inne i våran säng och sovit, jag har inte sett till honom en enda gång. Så trött kan man bli när man får leka sök i skogen! :)

Han skulle behövt kissa men är han trött så är han. Rikard slutar jobbet om några timmar och då går han ut med honom.


Jag tycker det är jätteroligt att jag har börjat blogga så mycket, hoppas ni också tycker det! Min sambo tycker jag ska lägga ifrån mig datorn ett tag så att jag inte får fyrkantiga ögon ;) haha. Och kanske har han rätt, men jag har inget bättre för mig och det är ju så KUL! Idag hade jag rekordmånga besökare, och jag hoppas att ni återkommer! Jag blir även väldigt glad om ni lämnar ett litet tassavtryck så kan jag läsa era bloggar också :)


Nu säger jag godnatt mina vänner, men jag lovar att vi hörs imorgon ;) Kram på er!



Jag saknar sommaren redan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0