Det tar sig, livet tar sig!

Ja det gör det.. Idag har jag minst sagt varit i extas. En av anledningarna kan jag nog berätta om imorgon när jag vet mer. Men en av dom är iallafall att jag ska på arbetsintervju imorgon!! woohoo!! Alla mina 77st ansökningar som jag knåpat ihop och skickat ut till potentiella arbetsgivare börjar äntligen löna sig. Så håll tummarna för mig imorgon nu! :) Skulle verkligen vara perfekt..

Just nu har jag sysselsatt min hund med en ihopknyten strumpa full med godis i, då roar han sig själv en stund istället för att tjata på mig :)

Förutom att jag ska på arbetsintervju imorgon så ska jag även hämta ut massa paket, bland annat erat 1a pris i bloggtävlingen! :D Spännande va? Det är hela 30st tävlanden nu så det behövs bara 20st till! Så kämpa, kämpa!
Ska även hämta ut min maskeradoutfit och gubbens också. Sen måste jag köpa en bra almenacka någonstans så att jag kan hålla koll på saker och ting, det får nog bli på Bokia tror jag. Det visar sig :)

Jag hann inte köpa något gymkort idag heller.. För att fira min arbetsintervju bjöd jag mig och älskling på mat på Tonys och på vägen hem gick jag in på gymmet för att köpa ett gymkort men dom tog tyvärr inte kort än så jag måste ta ut pengar till det imorgon.


Jag har klockan ställd på 08.00 imorgon så det är väl bäst att jag går och kryper ner i sängen snart! Rikard jobbar sista natten inatt - så jävla SKÖÖÖNT! Hemskt sugigt när han jobbar natt. Sen är han iallafall ledig i några dagar.


Puss o kram! Glöm inte bloggtävlingen :) Vänster spalt - Kategorier - Bloggtävlingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0