Elvis lever !!!

Seriöst, jag blev så upprymd nu så jag tror fan inte ens att jag kommer kunna sova inatt. Joseph Hall, en 23årig kille kom in i rutan när jag låg i soffan och kollade på "Americas got talent" och jag svär på allt jag har att jag hade ställt mig upp och skrikit rakt ut (precis som alla i publiken gjorde) om inte Rikard legat och sovit bredvid mig. Jag vart bara SÅÅÅ förälskad. Alltså.. Jag vet inte hur jag ska förklara det.. Jag är helt, helt, helt tagen..
Shit i helvete alltså.. Jag kanske även ska berätta att han är Elvis imitatör :D och alla vet ju hur besatt jag är av Elvis. Och här kommer en livs levande 23årig Elvis. oj oj oj.. Det är ju så man svimmar.. MY GOD!!

Så upprymd så jag till och med sitter och skriver ett inlägg vid datorn istället för från telefon!!


iiiihhh!!!!


ELVIS LEVER!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0