en liten hund på rygg. Ja så kan T

-cb950b874a7ae48bcff805f99410aff.png

en liten hund på rygg. Ja så kan Tyson ligga och sova på morgonen. Gud jag har så himla ont i ryggen så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Kan knappt andas för något sitter i kläm. Klockan går och än så länge har jag inte gjort något vettigt idag. Skulle behövas plockas lite men har så förbannat ont. Undra om det räcker med att jag börjar traska till mötet 13.30. Då vet jag att jag har mycket tid på mig. Idag är det maskeradtävling men dit kan man ju inte gå med Tyson Lee eftersom hans energi minst sagt är överväldigande och han skulle bara vilja leka med alla hundar :-P Ja nu ska jag väl försöka knäcka till ryggen eller nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0