Gissa om man längtar tillbaka lite..

.. till Bulgarien alltså. Snart 4 månader sen vi var där nu. Det känns mer som 1½ år sen. Mest av allt saknar jag havet och vågorna, det var våran absoluta favoritplats. Vet inte hur mycket pengar vi pungade ut på solstolar varje dag. Det absoluta bästa med hela resan var dom timmarna vi spenderade i vattnet och faktiskt LEKTE! haha. Rikards favoritlek var garanterat "kast-med-liten-Frida" som han så fint kallade det som i princip innebar att jag stod på hans axlar och sen slängde han mig rätt in i en våg t.ex. Sjukt roligt.. haha.

Jag längtar tillbaka..

                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0