ja då ligger man i sängen igen då.

0-391bec69870d76f7de9bbf10d99ba7f3.png

ja då ligger man i sängen igen då. Gubben sover och hunden sover. Har lite panikångest över imorgon men det ska nog gå bra, hoppas jag. Antingen gör det det eller så gör det inte det, är ju som det är. Det har varit sjukt mycket dimma ute idag. Var som att få en smäll över käften när man öppnade balkongdörren och skulle röka. Imorgon får dom 49 första arbetsgivarna mina ansökningar, det ska jag gå och tänka på hela dagen imorgon. En annan sak som jag MÅSTE påminna mig själv om är att vi MÅSTE åka och titta på halloween/maskerad dräkter snart om vi ska ha några. Själv dräkterna är väl inte så saftigt dyra, problemet kommer till när man ska ha ett riktigt par höga lackstövlar eller så men jag tror att jag har kommit på en billig lösning på det problemet. Hmm nej nu ska jag väl ligga här och spela lite på telefonen som jag alltid gör innan sovdags. Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0