nu är det lite djurpolis i soffan

0-71a78751d4676526e19e9dc41a97ef8c.png

nu är det lite djurpolis i soffan för mig. Jag älskar det programmet och det gör Tyson också. Han blir så glad när han ser andra djur på tvn. Älskling ligger och sover på soffan bredvid mig och snarkar. Han ska ju upp och jobba förmiddag. I övrigt är det bara skit på tvn vilket är ganska tråkigt.. Jag vet inte riktigt vad jag ska roa mig med. Och vad händer imorgon då ? Just nu har jag ingen aning. Jag ska på möte iallafall så jag missar att skjuta pistol den här veckan men det är ju som det är. Rikard jobbar ändå och jag vill ha honom med för det är så roligt när vi gör det tillsammans. Förutom det så blir det väl att ringa runt lite och hitta lite lägenheter som vi kan titta på. Om jag inte får ett jobb snart så dör jag nog..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0