Nu ni. Nu har jag ägnat flera timm

0-5015bb778ea68189fa5fe136be1e9ae9.png

Nu ni. Nu har jag ägnat flera timmar åt att sitta och skriva en jävla massa adresser på en jävla massa kuvert. Närmare sagt 32st! 32st stora kuvert med både adresser och avsändare. Gissa om jag har dåligt ont i händerna. Dessa kuvert ska gå till potentiella arbetsgivare. Just det, jag söker jobb. Underbart nu när jag har skrivare att bara kunna skriva ut personligt brev och Cv och skicka iväg till allihopa. Köpte ett pack med 100st mellanstora kuvert för ett tag sen och nu har jag beställt massor med frimärken från posten.se. Någon gång ska man väl lyckas. Puss Hej. Nu ska jag lägga mig bredvid mina pojkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0