Tänkte köra igång en tävling idag..

.. men har fortfarande inte kommit på vad jag ska lägga ut för något. Det finns ju så himla mycket! Vad är roligast? Ett paket med många olika saker, eller en lite dyrare sak?

På morgonen har jag och Tyson tagit en promenad på 1 timme. Vi kommer inte speciellt långt på 1 timme men vi är ute iallafall. Vi gick en bit i skogen och stannade och pratade med en hundflicka, Tyson börjar bli så himla stark så jag vet inte vad som komma skall när det blir halt ute, han vill så gärna fram till alla hundar och hälsa och leka. Hundflickan var 3 månader yngre än Tyson och hon blev ganska livrädd av hans framfusighet :) Haha.

I vinter ska vi antingen köpa en spark som Tyson ska få dra på isen och/eller ett sele och en pulka som vi kan lägga t.ex massäck i och sånt när vi är ute som han får dra omkring på.

När Rikard kommer hem ska vi åka och leka lite med honom och senare ska Rikard ta en timmes promenad med honom också. Det blir lättare att uppfostra honom och bättre för honom om han får göra av med energin ordentligt. Just nu ligger han och sover som en liten poppohäst i soffan :)


Jag är hemskt trött på att ha ont i kroppen nu!! Eftersom jag har något i höften som smäller och gör ont när jag går uppför trappor och eftersom jag har ett ben som är kortare än det andra (hahahaha) så är det jävligt jobbigt att vara ute och gå ibland. Och när jag vaknade imorse så kände jag världens smärta stråla i baksidan av låret upp mot arslet (där ischiasnerven sitter, hjälp mig). Så himla jobbigt.. Och efter att Tyson har dragit så mycket på promenaden idag så har jag svinont i vänsterarmen.. Känner mig som en livs levande trasdocka.. En 80årig trasdocka.


Nej men kom igen nu då!! VAD VILL NI TÄVLA OM?? Något klädesplagg? Skor? Presentkort? Spa-paket? Smycken? DVD filmer? Böcker?

Kommentarer
Postat av: Linda

du får väl kolla upp om det är ngn som vill sponsra med ngt först kanske :)

2009-10-22 @ 13:27:56
URL: http://lindizliv.blogg.se/
Postat av: elin

typ kanske nått present kort? ^^ det skulle vara en jätte bra tävling tycker jag ^^

2009-10-22 @ 18:15:21
URL: http://ssockertopp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0