Hej min blogg :)

Här sitter jag på fredagskvällen med hörlurarna i och poppar Takidas "Never alone, always alone" från deras nya album medans mina underbara pojkar ligger och sover.

Längesen jag bloggade nu, men det behöver jag väl inte ens påpeka. Så vad har hänt sen sist? Vi har varit i Bulgarien, Golden Sands närmare bestämt. En vecka bara jag och min älskling. Vi hade det jätte mysigt och underbart. Ska lägga upp några bilder från det.

Annars har vi inte gjort så mycket, myst och haft det bra tillsammans med våran Lee. Pysslat lite hemma, planerat för framtiden, drömkollat på olika hus.

Om 4 dagar ska Tyson Lee operera bort en hudtumör från halsen och kastreras samtidigt. På Tisdag nästa vecka närmare bestämt. Jag mår redan dåligt över att behöva lämna honom där, ensam och rädd. Jag har ingen aning om hur jag ska få upp honom i lägenheten sen när jag och mamma ska hämta honom, det är så himla många trappor och han väger ändå 30kg och är relativt otymplig. Rikard jobbar eftermiddag och jag tvivlar på att vi får hämta honom innan han börjar jobba.

Jag är så himla trött på att drömma mardrömmar, dom är så intensiva och lämnar såna psykiska sår hos mig. Jag vaknar kallsvettig i ett ryck, senast imorse kl 05.00, när jag väl vågade pallra mig upp ur sängen så följde Tyson med mig ut på balkongen och rökte sen la vi oss igen, runt 06.00 kunde jag äntligen somna om. Det är så himla jobbigt att jag måste bli klarvaken för att kunna somna om, annars är jag i en hemsk dimma mellan verklighet och dröm.

Usch datorn är så himla varm mot mina lår så jag håller på att avlider :P

Just nu längtar jag så himla mycket tills min bror kommer hem.. Ska stoppa ner han i fickan då, och behålla honom där.

Jag funderar på att försöka hitta en rolig praktik några timmar i veckan, ett betalt jobb verkar så jädras långt bort just nu och jag håller på att förmurknar här hemma. Med lite tur så kanske dom ringer från kungsberg eller liknande snart, men under tiden får jag smida på lite andra planer.



Be strong, hold on - another day will rise




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0