Huvudvärk 0.4

måndag måndag måndag. Huvudvärk.

Imorgon ska Tyson opereras som sagt, Rikard tog ledigt från jobbet eftersom jag inte kommer få upp honom själv i lägenheten efteråt och han ska till tandläkaren på eftermiddagen så hans chef sa att han kunde få vara ledig.
Det tycker jag är heeelt underbart så jag slipper sitta här själv och oroa mig för Lee.

Efter kl 18 idag får han inte äta något så han är tom i magen imorgon när dom ska söva honom. Kommer bli jätte jobbigt för mig att äta något efter den tiden då, han får alltid det sista av allt jag äter oftast. Han äter ju medicin nu, 2 tabletter på morgonen och 2 på kvällen, ska jag ge honom medicin ikväll ändå fast han inte får äta något? Hmm..

Gud vad trött jag är. Orkar inte göra någonting alls.. Jag beställde hem bilder från extrafilm igår iallafall, 132st :)
Ska göra några album sen, Tyson Lee ska få ett eget. Har lite fler kort som ska framkallas och sen ska jag göra ett 'blandat' album över 2009 och ett Tyson album.


Just nu ligger vi på soffan efter att ha ätit lite, tittar på Lois & Clark S02. :P

Är lite sugen på att göra ett svartvitt stort porträtt av Tyson och sätta på väggen i vardagsrummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0