Man bara måste älska söndagar..

Vilken underbar bakfylledag det har varit, tycker jag! Vi hade så jävla roligt igår, helt sinnessjukt.
Dagen började med att jag mådde bajs, lägenheten såg ut som skit, Rikard jobbade 12timmars.
Spenderade mestadels av dagen i mörkret i sängen, väldigt pmsig och grinfärdig.
Men sen tog jag mig i kragen runt en 17.00 och gjorde ett ryck, började plocka och bädda sängen och dammsuga och torka golven sen tog jag itu med disken. Runt 18.30 kom hjärtat hem från jobbet, vi duschade å grejade, kollade lite roliga youtubeklipp och lyssnade på musik och groggade.

Sedan våldgästade vi grannen där det satt lite folk, hade asroligt och flabbade gött.
Runt 23.00 blev vi hämtade av Babben med chaffuör så vi åkte granada ut till kungsgården där det var lite rockabilly tjohejsan, stod utanför ett ganska bra tag och surrade med folk och tittade på bilar.
Sen ramlade jag & älskling in på 'området' och in i lokalen, tyckte det var alldeles lagomt med folk och schysst musik, vore lindrigt att säga att vi var rätt aspackade båda två :P

Ramlade in i pappa, surrade med honom ett tag. Runt 01.30-02 någon gång så åkte vi hem, Rikard halvkollapsade på köksgolvet och jag gick å spydde på toaletten :D haha. Sen skulle Rikard försöka spy, utan resultat, så till slut fick jag in honom i sängen och där däckade han direkt ;)

Hade sååå himla skitroligt.. Tänk hur man kan gå från att tänka "Jag ska nog bara ligga i sängen idag annars kommer det gå åt helvete" till "ASROOOLIGT".

Rikard var himla dålig imorse, så jag gick ut med hunden och sen när vi kom hem så försökte jag få Rikard att lägga sig i soffan, med resultat :) Jag var så jäkla hungrig så runt 12 fick Rikard ringa till Verona och beställa pizza och så gick jag och hämtade. Strax efter vi hade ätit så kom Micke och hälsade på en sväng, alltid lika trevligt.

Annars har vi bara legat i soffan och jäääst idag, som ett par hästar :D Kollat på lite filmer och tv.
Nu har Rikard äntligen fått satt i sitt älskade Superman säsong 2 så jag sitter i soffan med datorn lite :)
Rikard har kommit på den smarta idén att jag kan ha en av våra skärbrädor som underlägg till datorn när jag har den i knät så blir varken jag eller datorn speciellt varm :) Ska försöka ta mig för att framkalla en massa bilder.


Jag är sååå sugen på att åka till London över nyår, det är inte speciellt dyrt med en weekend dit.
Jag vill Jag vill Jag vill. Men hur ska jag lyckas övertyga Rikard? Han är inte alls sugen på London :P
Jag skulle tycka det vore såå himla underbart..

 

Puss o kraaaam! :) Jag älskar min familj.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0